Håh...

... jag har fått en award..! :-D



... Från begåvade Alex! Har ni inte besökt hennes trivsamma krypin
tycker jag ni ska surfa in dit direkt! Hon började scrappa i början på året
men är redan superduktig! Snacka om talang! Så kika in där - ni lär inte
bli besviken!!! :-)

Jag ger den här awarden tillbaka till Alex och alla andra kreativa själar som
tar sig tid att kika in här! Ni är bäst! :-D

Ha en fortsatt sPraLLig onsdagskväll! Jag hoppas dyka upp med något
alster här snart! ;-)

Många kramar och varma tankar till ER!

//Carin


Kommentarer
Postat av: Alex

åhh.. tack för dina fina ord... glad jag blir... rodnar lite

2009-03-26 @ 11:32:30
URL: http://alexkrypin.blogspot.com
Postat av: Karin

Hej Carin!

Du är verkligen värd en award, du gör så fina saker! Ha en trevlig och pysslig helg! Kram från Karin

2009-03-27 @ 13:42:36
URL: http://www.pyssel-pinglan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0