Ett litet...

...kort i sommarvärmen!

Hej allihopa!

Ledsen att uppdateringarna är lite sällsynta! Det beror som sagt både på värmen
och att vi inte har installerat photoshop på vår nya dator. Inte för att jag gör så
mycket justeringar (hehe) men det är ju smidigt att beskära och fixa i
photoshop. Och vem vet, en vacker dag kanske jag tar mig tid att
styla korten! ;-) Men just nu hittar jag inte skivan med programmet på...
*morr* !

Nå ja, här kommer ett kort som jag pysslade till min kusins
sambo som fyllde år förra helgen! Den söta motivstämpeln är från
The Greeting Farm - tack för lånet Anna! :-D





Nu ska jag nog sätta mig och pyssla lite efter en mysig kväll på altanen
med god mat & dryck! :-)

Hoppas ni också har det ljuvligt i sommarvärmen!

krAAAAm Carin

Kommentarer
Postat av: anna76

Supergulligt! Jag gillar Greeting farm massor!!

kram

2009-07-06 @ 10:40:41
URL: http://annaskort.blogg.se/
Postat av: Ingalill

Vilket fint kort! Urgullig stämpel!

2009-07-08 @ 20:22:49
URL: http://spunkgecko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0