Överraskning!

Hej!

Idag fick jag en jätterolig/söt överraskning när jag kom
hem från orderpackande i pysselbutiken!

Jag har fått ett kort!
Det är från den yngsta storpysslaren jag känner!
Nämligen vår söta grannkille Vilmer!
Jag blev verkligen jätteglad! Så TUSEN TACK Vilmer!
Du är verkligen jätteduktig och jag är så glad
att jag har någon som jag kan prata pyssel med på
så nära håll! Det är ju en underbar hobby!

Titta så fint!



Nu står kortet i mitt pysselrum!

Nu ska jag själv pyssla lite tror jag! ;-)
Så det kan komma ut ett nytt kort senare ikväll?!

Ha en fin söndag så länge!

Kram Carin

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Vilken sötis till granne du har:)

2009-02-08 @ 18:37:25
URL: http://gunsan71.blogg.se/
Postat av: Katta

Förstår att du blev glad, det är verkligen ett jättefint kort!



Vad roligt med en pysslig granne :)

2009-02-10 @ 19:54:04
URL: http://kattapysslar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0