Lite alla hjärtans grejer!

Hej hopp!

Nu är vi hemma igen efter en skön o mysig helg med
nära och kära!  

Och måndagens arbetsdag är slut också!
Så nu tänkte jag uppdatera med några av de alster som jag gav
bort på alla hjärtans dag!

Först ut är ett kort till min sambo:



(Den runda cirkeln är stämplad med ett motiv från Stempelglede som
jag embossat och sedan chalkat i olika färger för att få en "antik" look)

Och sen en müslietikett som jag satt på en burk med hemgjord
müsli:



Och sist men inte minst en liten pimpad vinpåse:




(ni får ursäkta den dåliga fotograferingen)

Det var allt för ikväll! Men jag återkommer snart med fler alster!

Men nu blir det KAFFE! ooOIiiEE!

KrAaam Carin

Kommentarer
Postat av: NetteR

Superfina alster igen :-D

Målar själv med akvarellpennor och vattenpensel och har inte vågat mig på distresser. Fast jag borde kanske lära mig att övning ger färdighet, för feg bara S

Kram, Nette

2009-02-16 @ 23:02:35
URL: http://netter.bloggagratis.se
Postat av: Lotta

Underbart charmig idé med vinflaske-påsen - gillar i massor (och allt annat fint som inspirerar!)

Kram Lotta

2009-02-22 @ 08:14:57
URL: http://pyssellotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0