Lovebug

Hej allihopa!

Hoppas ni har en mysig advent! Själv har jag haft lite full rulle
sista dagarna så det är idag det ska pyntas och göras mysigt!
I LOVE Advent och Jul!!!

Min kära sambo fyllde år för ett litet tag sedan! Och då fick han
givetvis ett hemgjort kort.. *fniss*

Han var i Trondheim på tjänsteresa tidigare i höstas! Han sprang
då på en pysselaffär! Och söt som han är så gick han in och köpte
med sig en liten present! Nämligen: Love Bug från Whipper Snapper
Design! Va gullo!  Så vad passade då bättre än att använda den
på hans födelsedagskort?!

Så här blev det:



Igår hade vi inspirationsafton/adventmys på Brunkullan Scarp & Card AB!
Vi fyra delägare var där och ställde iordning lite gott o mysigt!
Jag blev mäkta nöjd att jag kom ihåg att ta med mig kameran..
men mindre nöjd när batteriet tog slut efter ett par bilder.. är det inte ironiskt?!
Nå ja.. här är ett litet smakprov då vi håller på att iordningställa lite..
och fika lite innan öppning..!


(Sara och Anna myser)


(Sara (stående till höger) och Lotta (längst till vänster) pratar med Peggy och hennes
 make som driver The Rubberroom i Bräcke! Jättetrevliga!

Nä, nu ska jag se på Idolreprisen innan adventspyntandet drar igång på allvar!
Missade det i fredags då vi hade julfest med jobbet! Väldigt trevlig tillställning!

KraAAAm till er o mys i denna härliga högtid!!!

//Carin

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ååååh... jag vill komma och hälsa på - typ NU!! Vad fint ni har det i butiken!



Här hemma har det inte blivit något adventspyntande öht, inväntar ett färdigrenoverat vardagsrum först... men lite senare till veckan så! :)



Kortet var bara hur fint som helst, och stämpeln är sötare än sötast! Du har tur du, med en karl som köper pyssel till dig! :D

2008-11-30 @ 19:21:28
URL: http://wih.blogg.se/
Postat av: Pysselrutan

Äntligen att vi får ser butiken in real på bloggen.

Var in en snabbis å det var så mysigt hos er.

Ha det så gott !!!

2008-11-30 @ 21:16:03
URL: http://pysselrutan.blogg.se/
Postat av: Anita

Carin

Det här är rätta platsen för en sån kreativ tjej som du.

Lycka till!



Kramar från Anita och Rolf

2008-12-01 @ 15:56:20
URL: http://udden.blogg.se/
Postat av: Muffin

Vilket sött kort och VILKEN SÖT SAMBO som går och handlar pyssel spontant - härligt!

Kram!

2008-12-01 @ 16:53:16
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0