..Äntligen..!!!

...En uppdatering...!

..Hej alla goa besökare..!

Nu är jag och min sambo hemkommen från en urmysig helg i
Sundsvall hos min kära syster med sambo! Vi har haft det så skoj
och trevligt! Och vet ni! Min syster har börjat pyssla rätt mycket också?!
HURRA! Så i lördags när grabbarna var på hockey (Timrå-
Södertälje) så pysslade vi! (Eller ja, vi pysslade hela dagen o kvällen
typ! ) Vi fick ihop ungefär 5 kort var!? OooIEEE!
Här kommer ett av mina! Det är även ett bidrag till Maras
tävling på vårt mysiga forum! Häng på den du också vettja!





Fler kort kommer... men jag kan ju inte lägga ut alla på en gång!
Hehehe!

Nu blir det.....ta DA! Kaffe och hembakt kaka! MummA!

//Carin

Kommentarer
Postat av: Jenny/Jen

Ohh vad fint! Och vilken underbar textstämpel, varifrån kommer den?

2008-11-16 @ 21:38:42
URL: http://pysselnoje.blogspot.com
Postat av: Pysselrutan

Så härligt att se dina julkort.

Vanligtsvis är julkorten RÖDA.

Ha det så gott !!!

2008-11-16 @ 22:31:25
URL: http://pysselrutan.blogg.se/
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej Karin!

Härligt kort! Nu väntar vi med spänning på de andra fyra.

Må så gott,

Katarina "amospersson"

2008-11-16 @ 22:43:05
URL: http://amospersson.blogspot.com
Postat av: Maria alias GF

Hej fina syster! Ja,visst hade vi en härlig helg :o) Tack för all inspiration som du gav till mitt pysslande... Jag är stolt över dig! Kram GF

2008-11-17 @ 22:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0