Vårstädning?¿

Hej hallå!

Tänk att jag varit ledig i två dagar och inte lagt ut ett kort?! ;-)
Men nu är det dags iaf! Jag skulle tro att många med mig börjar få vårinspiration och vill städa o fixa hemma! In med nya blommor, putsa fönster, sätta upp nya gardiner mm! Men mitt i allt måste man ju ta det lugnt och mysa också! Därför har jag gjort ett kort på det temat: Koppla av! :-)

image72

Stämpeln är från Whipper Snapper Design och färglagd med akvareller. Den är ju så gullig med damm"kaninerna"! Chokladbrun bazill som cardstock. Sedan en nougatfärgad som jag har rivit och chalkat. (Hmm.. har inte lärt mig de riktiga namnen ännu). Det härliga mönsterpapperet är från K&Company! Bokstäver, blad mm är som vanligt utstansade med QK. Allt material finns hos www.brunkullan.se

Nä! Nu är det dags för en java! Kom ihåg: Livet behöver inte vara mer storslaget än en kopp kaffe vid köksbordet! (eller i soffan :-P)

Sköt om er! Imorgon blir det shopping hos Brunkullan! image73
Kram!

Kommentarer
Postat av: Mia

shit, vad bra du är på att scrappa...:-)

2008-05-02 @ 20:21:19
URL: http://tattoogal.blogg.se
Postat av: Snufsangirl

Jättefint kort med en alldeles underbar stämpel!

2008-05-05 @ 18:21:45
URL: http://snufsangirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0