SneekPeekigen!

Hej och godmorgon! (förmiddag!) :-)

Har inte uppdaterat bloggen på några dagar inser jag! Och det är inte för att jag inte har gjort några kort utan för att jag har gjort ett par kort till Brunkullan Scrap & Card. Så jag kan inte visa dom ännu! Men jag tänkte bjuda på en liten sneekpeek på mitt senaste alster som jag gjorde igår kväll!

image94

Kan ju avslöja om att det handlar om de nya härliga papperna från Rouge De Garance!
OIE! *glädjetjut* ;-)

Kanske kan jag visa hela senare idag eller imorgon?! ;-)

Nu ska jag göra mig klar så jag kan åka på stan! Måste nog in och handla på Brunkullan (igen!)! Jag såg att nya stämplar från Stempelglede har kommit! WoOOHOoO! :-D

KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Linnéa Melin

Hej Vännen! Vad du är duktig!! Jisses, jag blir så imponerad! Förstår att du lägger ned många timmar på ditt nyvunna intresse! Hoppas din lördag varit bra och tack för i onsdags oxå. Alltid lika roligt att träffas! Sköt om dig och hälsa Tobbe! Kram Linnéa

2008-05-17 @ 16:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0