Mitt första DT alster!

Hej hopp från Östersunds topp! Eh! ;-)

Nu när jag lagt ut mitt första DT alster på Brunkullans sida så kan jag ju lägga ut det även här!

image99

Material från Brunkullan Scrap & Card:

* Bazill cardstock - Katydid (nästan 100% säker att det är rätt namn) ;-)
* Bazill - Truffle
* Mönsterpapper från Maja Designs nya kollektion - Mina Vänner - Rosa, Marina 2 (toppenkvalitet och ursnygga!)
* Stämplar från Stempelglede - Spring Botanicals - Krokus och blad. Färglagda med akvareller.
* Blommor - Prima Marketing
* Fluid Chalk - Dark Brown och Chestnut Roan

Ramen har jag fått till med ett stansverktyg från Fiskars! Toppenbra! :-) Även detta finns i shoppen!

Idag fick jag några stämplar med posten som jag beställt från USA.. festligt värre! :-)

Så nu ska jag sätta fart o pyssla! (oväntat va?) ;-)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0