Grattiskort!

Hej och god kväll! *vinkar*

Nu har jag färdigställt ett beställningskort. Det är en kollega som har beställt ett grattiskort till dottern som just nu befinner sig i USA! Så det ska långväga! ;-)

Kortet skulle gärna innehålla något rött/energifyllt/roligt och då blev ju valet enkelt - Rouge De Garance! Härligt orientinspirerat rött mustigt mönsterpapper! ;-) Vit och svart Bazill . Sedan har jag använt min nya stämpel "VinoBella"! Festlig tycker jag! :-D Hon är färglagd med akvareller! Även "Chill Out" är en stämpel som jag har embossat i svart. Så här blev resultatet:

image100

Gjorde en liten baksida också:

image102 (vit cardstock)

Samt en liten insida. Tydligen har dom något internskämt om en tårta och jag hade ingen tårtstämpel så jag fick helt enkelt pyssla ihop min egen prinsesstårta med hjälp av Baziller och lite fantasi... fniss.. :-)

image103 (vit cardstock)

Ja, det var allt för ikväll! Tack för titten! Kika gärna in igen snart!

Kram & Godnatt!

/Carin :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0