Färgläggning

Hej!

Hoppas ni har det bra en regnig fredagskväll som denna?! :-)
Jag tycker det är ganska mysigt! Haha! Men ja.. nog vill man kanske ha lite vår/sommarvärme snart?! :-)
Men o andra sidan kan man kura skymning o bl a pyssla! ;-)
Har färglagt ett motiv med akvareller som jag ska pyssla ihop.. kanske imorgon?! :-D

image107 
(Akvarellpapperet är såklart vitt men blev lite gulaktigt i skenet från lampan...)

Jag har även monterat en massa stämplar som jag ska stämpla upp!
Oj oj! När ska man hinna göra alla kort?! Kvällarna är alldeles för korta ibland! Men tur det är helg nu!
Då borde jag ju hinna en hel del! :-) Så jag får återkomma imorgon med något alster!

Jag ska även på Brunkullan imorgon och handla lite mer pysselsaker.. ovanligt....*leeeEEEEeer*

Ha det fint så länge!

Kram! /Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0