30-års kort!

Eyyy! *vinkar*

Hoppas ni har det fint en söndag som denna! :-) Vilket väder det var igår!! Som en sommardag! :-)
Så det blev nästan inget pysslande då! ;-) Men nu har jag iaf lyckats knåpa ihop ett 30-årskort!
Fick en beställning på ett 30-årskort till en tjej som gillar det enkla/rena som vitt/brunt mm men är lite "Marimekko".. hehe.. :-) Där fick jag något att bita i! För mig är Marimekko lite "retro" .. så förutom det klassiska "blommönstret" kom jag att tänka på den här bilden från Marimekko, Maija Isola mönster.

image88

Så då kom jag på att mönsterpapperet från WeR Memory Keepers skulle bli bra! :-) Det känns lite retro tycker jag!
Jag har använt en vit Bazill cardstock. Sedan en beigefärgad bling Bazill. Och på det en brun Bazill som är edgescrapad och chalkad. Stämplarna är från Tuscan Rose (embossade med koppar i hörnen) och Alpha Stamps. Blommorna är från Prima. Bradsen är från BoBunny. Löven och bokstäverna är utstansade med QK. Jag har använt mitt nya teckensnitt Chopsticks - favvo!! :-) Allt finns på www.brunkullan.se
Ja, hur blev då resultatet?!:

image89

Blev lite dåligt fotograferat men men! ;-) Lite svinn får man räkna med! :-P

Gjorde en liten baksida också när jag ändå var i farten!

image90

Får hoppas beställaren och mottagaren blir nöjd och glad! :-)
Får väl höra imorgon antar jag! ;-)

Ha det fint!

KRAAaaaaAM!

Kommentarer
Postat av: Susanne Olofsson

Beställaren var himla nöjd. Dvs jag. Carin har lyckats fånga vad jag erfterfråga till min vän väldigt bra. Tycker om hela kortet, men om jag ska säga vad som känns extra bra så är det cirklarna i det randiga pappret. Dom ger kortet rätt känsla. Tusen tack Carin. Nu fattas bara en present, sen är det som gjutet för succé.

2008-05-12 @ 12:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0