Fiskelycka?!

Hej på er!

Vilket härligt väder det har varit idag igen! :-) Jag och min sambo har lyckats ta en promenad på 7 km, skönt! :-)
Synd att ledigheten snart är slut.. man vänjer sig snabbt och blir lätt bekväm med att få göra vad man vill...*ler*

Jag har iaf lyckats pyssla ihop ett kort nu på eftermiddagen. Min sambo och en av hans kompisar brukar tävlingsfiska. Så jag tänkte skicka ett kort på skoj inför nästa helg.. :-)

Den söta stämpeln med fiskaren kommer från Whipper Snapper Design. Sedan har jag använt qk för att stansa ut bokstäver, siffor och spetskant. De flesta av blommorna kommer från Prima och heter Bubbles Green, visst är dom härliga? :-) Sedan har jag använt 3D lack på texterna.

Ja, det var det just nu.. kanske hinner jag knåpa ihop ett till kort innan kvällen är slut! :-)

image24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0