Sommarhälsningar!

Heeeeeejje! *vinkar*

Idag är det ju faktiskt sol t o m! INNAN midsommar! Hehe! ;-)
Men vi får se om den håller i sig! Det brukar ju vara tradition att stå i ösregn och få ihop en midsommarstång med familj och släkt! Tur nubben värmer en uns! ;-)

Har iaf pysslat ihop ett litet kort! Det är en sommarhälsning till svärföräldrarna! Dom gillar trisslotter så jag skickar med ett par! ;-)


(Getingen verkar störta uppåt?! Hehe) :-D


(insida)



Vill passa på att tacka för alla snälla kommentarer också! Det värmer i hjärtat!!! *krama om*

Nu ska jag fixa lite java snart!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Muffin

Jättefint kort, vilken mysig liten fågel hon har på huvudet! Javisst är det kul att få lite kommentarer?! Man undrar ju alltid vilka det är som besöker en och det är så roligt när folk ger sig till känna. Så mycket fint du gör, har lagt länk till dig, det är väl ok?

Kram!

2008-06-16 @ 19:57:59
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Lotta

Du är så kreativ och produktiv Carin, och du inspirerar i massor! Underbart kort att "gömma" lotter i, så roligt istället för ett standardkuvert!

Kram Lotta

2008-06-16 @ 23:28:30
URL: http://pyssellotta.blogg.se/
Postat av: Sara :-D

Hejje vännen min! Nu äntligen gives tid att kolla in din fina blogg! Du gör ju helt fantastiska kort, vad roligt det var att se dem alla! :-D Och Gertruds fina också, minsann! Visst har jag berättat vilken succé det gjorde? Jag var så stolt så!



Igår jobbade jag sista dagen, sedan är jag sjukskriven tills bäbisen kommer. Det innebär att Ludvig går kvar på dagis på heltid eftersom jag ska vila, och även om det nog är otillbörligt lyxigt så är jag väldigt glad. Vi ska begå det sedvanliga midsommarfirandet med god mat, nattlig krocketturnering och trevligt umgänge hos Jockes vän Robert m fam + vänner. Sedan åker jag till Klövsjö med Ludvig, det blir mysigt för oss! :-) Idag har jag bakat vetelängder med massa kanel och kardemumma, mUmmAAaa! ;-) Sedan sov jag lunch medan Ludvig sov lunch. Vilken fröjd! Nu ska jag duscha och packa lite prylar, sedan drar vi!



Hoppas att ni får det alldeles underbart i Ström!



Tusen kramar



Jag är så glad att du finns!



Alltid din vän Sara

2008-06-20 @ 14:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0