Ninguines!

Hej och godmorgon! (förmiddag!) ;-)

Jag fick verkligen en glad överraskning idag när jag kikade in på bloggen! Jag är en av de tre vinnarna hos Doktor Nina!!! OoOOIEEE! Hur kul är inte det?? :-) Jag är iaf jätteglad!!! :-)
Och stort GRATTIS till de två andra vinnarna! :-)

Anne hade skrivit en fråga här på min blogg om vart man kan köpa dessa ursöta Ninguines. De finns hos Brunkullan Scrap & Card! Så det är bara att surfa in och botanisera bland alla fina prylar där! :-)

Ha en underbar sommardag! Kanske hinner jag pyssla ihop något nytt kort ikväll! :-)

KraAAAM!

Kommentarer
Postat av: Anne

Tack! :)

2008-06-01 @ 21:15:50
Postat av: mara

grattis till vinsten! Kortet är superhäftigt !!!!

2008-06-03 @ 00:44:31
URL: http://marashobby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0