Vinnaren!

. . . . . . . Nu har det blivit dags att offentliggöra vinnaren av min
sPraLLiga kOrTtäVLinG!

Alla bidrag var verkligen färgglada och speXiga så det var inte lätt för oss i juryn!
Men jurygrupperna från Östersund, Strömsund och Sundsvall har enats...
... är ni spända..? Hehe.... *ler finurligt*

Nä, jag ska inte hålla er på halster längre....!

Vinnaren ÄR:

*Ta ta RAAA.. Trumvirvel.................*

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
MONKAN!!!



Ett färglatt och sPraLLigt kort med vitsig text föll
juryn i smaken!
Du vinner ett
skojigt pysselpaket!!!
Maila mig din adress så kommer paketet inom kort!!!

Ett stort TACK till övriga deltagare!
Ni har förgyllt min blogg med så roliga alster!
Fortsätt sprida glädje med era härliga kort!

Och Monkan, hoppas du har en blogg inom kort så vi
får ta del av dina härliga alster!

Stor kram och varma tankar till er alla!

/Carin

Kommentarer
Postat av: Muffin

Oj, så fint det var - stort GRATTIS till Monkan!! Härligt att se Ninas fina groda också, den är som så mycket annat på min vill-ha-lista.... Grattis igen, Monkan - skaffa en blogg! Tack till dig, Carin, för att du fixat en kul tävling!

Kram på dig!

2008-07-19 @ 18:07:16
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej!

Grattis Monkan, jätteläckert kort, på alla vis. Och Grattis Carin! Jag vet inte exakt vilken dag du fyller men hoppas jag träffar rätt!

Hipp, hipp, hurra, hurra, hurra!

Må så gott,

Katarina "amospersson"

2008-07-19 @ 18:24:27
URL: http://amospersson.blogspot.com
Postat av: Kattis

Grattis Monkan! Roligt kort :D



Och stort grattis till dig CariN!!

Ja må du leva osv...

2008-07-19 @ 19:00:39
URL: http://katttapysslar.blogspot.com
Postat av: Gunsan

Grattis Monkan! Jättefint kort.



Och ett STORT grattis till Dig Carin!



2008-07-19 @ 20:21:04
URL: http://gunsan71.blogg.se/
Postat av: Monkan

Oouiiieee, kan inte va sant!! hoppar jämfota och slår frivolter Kunde väl aldrig tro att mitt bidrag skulle vinna med tanke på alla otroligt härliga bidrag som Carin fått.

Vilka fantastiska kortmakare det finns hemma i stugorna!!

Vill tacka alla er som har bloggar. Jag får verkligen massor av idéer och tips där. Ett stort TACK till Carin oxå, som är en stor inspirationskälla och som fixade den här tävlingen.



Dessutom vill jag önska dig ett stort GRATTIS Carin! 30 år är inte att förakta!



Ha det bra allihopa och fortsätt med kortmakeriet!

2008-07-19 @ 23:56:23
Postat av: Nina

Jaaaaa - en självklar vinnare! SUPERSPRALLIGT kort, juh! Grattis Monkan! :D

2008-07-20 @ 01:41:08
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Tesa

Grattis Monkan!! Superfint kort.

2008-07-20 @ 16:20:35
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: Susanne

Din flitigaste besökare har varit lite off the internet under semestern, men nu har jag iaf inne o snokar.. Grattis Carin i efterskott.. Hoppas du hade en kanon bra dag.. Måste ju gartulera Monkan oxå för vinsten i tävlingen.. Kuligt.. Juryn måste hafte en svårt jobb.. Så himla många spralliga kort ju.. STOR GRATTIS KRAM Carin.. Välkommen i klubben.. hihi..

2008-07-23 @ 23:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0