Oj oJ Oj! :-)

Hej allihopa!!! *vinkar hejvilt*

Jag har ju varit lite off på bloggen senaste dagarna, men det har ju sin förklaring!
Jag har ju firat min stora 30-årsdag i dagarna tre..fyra..fem?!?! *fniss*

Jag har verkligen haft några toppendagar med nära och kära!
Jag måste ju få visa två grejer här!

Det började ju hur bra som helst i måndags när jag fyllde år!
Det dök upp ett urtjusigt paket på sängen.. nämligen:



Min underbara sambo överraskade mig med detta!
Och inuti.. oj oj oj!











Jag blev sååååÅÅÅ glad!!! Jag har länge velat åka till Italien!!!
Och han var så fiffig att han lejde Sara - MarasHobby att göra ett "kort"
för överraskningen! O vilket kort sen - en liten resväska! Så fin och rolig!
Jag blev verkligen superglad! Min sambo är ju för gullig och omtänksam!!!
(Men det visste jag ju redan.. fniss...)

Och inte nog med det! Jag fick den här festliga förpackningen också!
Har ni sett något liknande..?! Haha! Jag tycker den är helfrän och
fin!!!











Ja ni, vilket jobb!!! Denna häftiga presentförpackning har
PysselLotta gjort! Och inuti var det ett häftigt/snyggt halsband!
(presentförpackningen med halsbandet  fick jag alltså av Lotta & Sara!)

Och förutom detta så har jag fått massor av fina presenter!
Allt från en superfin och stilren servis till efva attling halsband till
trendiga salladsskålar, en härlig orkidé, marimekko
kanna och glas, presentkort, pengar och doftande krämer!

Och en annan otrolig sak var ett urfint album med kollage från min
syster och hennes sambo (med lite hjälp av andra familjemedlemmar)!
Det var från när jag var baby fram till nu! Och vilka kort, kommentarer
och pynt! Herrejisses! Vilket minne att få!!!
(det är lite för privat så jag lägger inte ut det här!)
Men U N D E R B A R T är det!!!!!!!!! :-D

Man kan tro jag fyllde 50?!  

Själv har jag inte hunnit pyssla något sista dagarna, hör o häpna! ;-)
Och imorgon åker jag och min sambo till Umeå en sväng!
Så det lär bli lite glest med pyssel närmsta dagarna också! ;-)

Men ha det toppen så länge! Nu ska jag packa lite!
O tack för alla kommentarer, jag blir verkligen jätteglad!!!

Kram på er och ha det mysigt i sommarvärmen!

/Carin

Kommentarer
Postat av: Muffin

JÖSSES, vad du har blivit firad!!! Härligt, så underbart att få åka till Rom också, det var verkligen ingen dålig present. Många pluspoäng till sambon där...;o) Mycket fina presenter för övrigt också. Hoppas du haft det riktigt bra och att ni har det bra nu när ni är på språng! Det blir lite svårt att hinna med pysslet så här på semestern. Man måste ju liksom hinna med sin familj lite också!

Kram på dig!

2008-07-25 @ 09:35:13
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej!

Vilket firande, vad kul! Och vad kul med Rom. Nu måste du börja scrappa också, va bra!

Ja, just det, vad var det jag sa..."efter 30 blir det bara bättre och bättre.."

Må så gott i det underbara vädret,

Katarina "amospersson"

2008-07-25 @ 14:03:53
URL: http://amospersson.blogspot.com
Postat av: anna76

Stort grattis i efterskott till dig, Carin!!

Hoppas att ni får en mysig weekend i Rom.

Vem vet, vi kanske ses på en pysselmässa nånstans snart?? (Gävle?)

2008-07-30 @ 07:42:36
URL: http://annaskort.blogg.se/
Postat av: Zarah

Wow... Vilken present! OCh så fina de var! :D



Grattis i efterskott! :D

2008-08-05 @ 23:23:28
URL: http://zarischka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0