Jag har fått en reward...



...av kreativa, roliga och snälla Muffin (TACK!!!) Ni har väl sett hennes häftiga kort?! :-)

Jag kopierar också in reglerna på engelska:

Who gets the "Brillante Webblog Award"? Websites and blogs, which by its currency,
the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.
Here are the Award Rules:

1. The winner can take the logo.
2. Place a link to the person that send you the award.
3. Give the Award to at least 7 other Blogs, which by its currency,the issues of choice
and for their designs are especially noteworthy.
4. Put a link to these sites on your Blog.
5. Write a comment on their Blogs that they've won an Award.


Många har nog redan fått denna Award, men jag vill ändå ge den till några 
personer vars bloggar jag besöker ofta (varje dag?! ;-)) och verkligen inspireras av:

DrNina 
Muffins Pyssel (skickar tillbaka den då jag gillar din sida!)
Anitas Hobbyblogg
Camillas blogg
Kickis Krypin
Tette
Marie - Med mina händer

Ni är superduktiga!!! Glöm aldrig det!!! :-)

Nu ska iaf jag pyssla.. har ju köpt så fina papper igår hos Brunkullan Scrap & Card!

Kram! /Carin


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tusen takk!! Du er nå bare såååå søt!! Jeg blir borte på en liten ferie nå, men er tilbake onsdagskveld:)

Sommerklem fra Camilla.

2008-07-06 @ 12:14:54
URL: http://cstoen.blogspot.com
Postat av: Tette

Tack så hemskt mycket för utmärkelsen! Jag ska se om jag hinner med ett kort också till din roliga utmaning. Vi byter fasad och fönster just nu och det känns mest som om jag har sågspån i mitt huvud för tillfället.. (Fniss).

Ha en bra dag!

2008-07-07 @ 11:33:42
URL: http://ogonblicken.blogspot.com
Postat av: Kicki

Tusen tack! Alltid roligt att höra att man inspirera!

Ha en underbar dag!

Kram Kicki

2008-07-07 @ 11:36:20
URL: http://kickis.blogg.se/
Postat av: Lily

Men, vad glad jag blir! Tack för utmärkelsen och för dina vänliga ord. dansar glad-dansen

2008-07-07 @ 22:56:09
URL: http://marie.robe.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0