BamPop vs Prima

Hej och god kväll (natt!?) allihopa! :-)

Här kommer ett kort med några av mina favoriter - BamPop och
nya papper från Prima! Monsterstämpeln var en av dom första
stämplarna jag köpte men jag har inte först nu gjort ett kort
med den! Hur det kommer sig har jag ingen aning om!
Den är ju rolig! Men men.. det krävs kanske lite semester
för att den skulle komma fram.. ;-)




(insida)


(detalj framsida)

Material från Brunkullan Scrap & Card:  Bazill - rosa, vit och blå. Mönsterpapper från Prima.
Stämplar från BamPop. Gems från K&C - Blue Awning Adhesive.
Transparent papper - som jag har stämplat med rosa och sedan embossat
med clear pulver.

Hoppas ni fick lite inspiration av detta färgglada kort!

Kram Carin

Kommentarer
Postat av: Nina

Läckert - jag ääälskar den stämpeln! Snyggt med embossat. Fasen, jag har ju köpt fön och pulver och det hela, men har fortfarande inte använt det....ditt kort ger mig iaf lust att prova, så nu ska jag bannemíg ta mig samman! Tack för inspirationen! :D

2008-07-17 @ 09:49:30
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Pysselrutan

Så super läckert kort & så härliga färger.

Måste nog ta å göra ett nytt pysselförsök ikväll.

2008-07-17 @ 17:24:50
URL: http://pysselrutan.blogg.se/
Postat av: Muffin

Älskar den där Bampop-stämpeln, den är superläcker. Den står på min vill-ha-lista (som är lååååång)! Även Snowday-alfabetet står på listan - jag är avis!! Supersnygga kort!!

2008-07-19 @ 15:35:58
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Susanne

Jag känner ju nu att jag är en riktig "monster-diggare".. som vanligt har du överträffat dig själv igen Carin.. Super COOLT kort..

2008-07-23 @ 23:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0