Yrar omkring! ;-)

Hej allihopa!!! Här e jag!

Det har varit lite stiltje i bloggen sista veckan/veckorna tyvärr! Jag trodde att
jag skulle hinna göra många kort på semestern men ack vad jag bedrog mig! ;-)
Jag började ganska bra men sen blev ju så fint väder så man vill ju bara vara ute!
(friskhetstecken?!) ;-)

Vi har dessutom varit på lite småtrippar hit o dit!
Vi har även hunnit vara ut på Storsjöyran! Kul värre! I torsdags var vi 
ut och såg bland annat Kent! Dom rockade! Riktigt bra show!
 
Idag är det sämre väder och jag var tänkt att försöka pyssla lite!
Men hastigt o lustigt ska vi iväg på kräftskiva
med familj och släkt i Strömsund! Så pysslandet får vänta lite till! :-O
Men det ska bli såååå kul att träffa alla! :-)

Men jag ville iaf skriva några rader så ni inte tror att jag flytt landet! ;-)

Och en stor KRAAAAM till er som "orkar" kika in här i väntan på något
nytt! :-) Snart så...........................

Ha en fortsatt härlig helg!

Kram Carin - "Kräftan den har åtta ben.. tuppen den har två"....
 *övar på snapsvisor inför kvällens skiva...* Eh... :-D

Kommentarer
Postat av: Katarina "amospersson"

Tjolahopp!

När det är semester är det semester. Och när det också är det underbaraste av väder skall tiden tillbringas ut och helst vid vatten.

Vi kommer att hinna med MASSOR med pyssel under många, långa och mörka höstkvällar!

Njut,

Katarina "amospersson"

2008-08-03 @ 16:43:21
URL: http://amospersson.blogspot.com
Postat av: Muffin

Känner igen det där, nu på semestern är det ju så mycket annat man vill hinna med och det är klart att man måste passa på att vara ute lite oxå! Hoppas du har det gott och att kräftskivan blev lyckad!

Kram!

2008-08-03 @ 22:34:51
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0