Nytt kort + award

Hej och god kväll allihopa!

Här kommer äntligen ett litet kort! Det gjorde jag tidigare i veckan
men eftersom vi har grattat min syster i helgen så ville jag inte lägga
ut det först nu! Hon är ju här och kikar titt som tätt, hehe!

Men här är iaf kortet till min söta syster yster:



Jag har även "pimpat " en MQ-presentkortsask till henne också.
Ska lägga ut den också snart! :-)

Jag har även blivit tilldelad en fin award av ingen mindre än
Katarina aka "AmosPersson"!



Jag är verkligen jätteglad över denna utmärkelse, men främst över
hennes snälla ord  om varför jag skulle få den!!! *taaaaaaaack!!!*

Jag vill ge den här awarden vidare till alla kära pysslare som
hälsar på här inne! Ni förgyller webben! Fortsätt med det!


Nä, nu är det snart läggdags! Men ha det toppen och kika snart
in igen!

Många kramar!
/Carin


Kommentarer
Postat av: Nina

Åååh, vilket UNDERBART kort till din sys'! Å vacker som en dag är hon.





KRAM!

//Nina



PS. Ska bli sååå kul att få vara "kollega" med dig... ;)

2008-08-25 @ 11:03:26
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Muffin

Fiint kort och fiin syster - härligt!

Kram på dig!

2008-08-25 @ 20:59:56
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0