Kort med vinsten! :-)

Hej hOpp frÅn ÅrEskUtanS tOpp.. eh.. :-)

Har precis gjort klart ett kort som jag tänkte ladda upp här! :-)
Stämpeln vann jag på helgens mara, o den är ju så söt! :-)
Det är "Monkey & Banana" från Whipper Snapper Design.
Jag har färglagt den med akvareller i vanlig ordning.. :-P

I övrigt har jag använt mönsterpapper från Basic Grey. Stjärnor utstansade med QK.
...vanlig tandtråd som stygn.. hehe.. man tager vad man haver.. som Kajsa Varg sa.. ;-)
Skylten är en stämpel från Magnolia. M:et är en clearstamp från Bam Pop som jag har målat med akvarell.
Har även 3D lackat texten.

image39

Ska nog färglägga något nu så får vi se om jag får till något kort som jag kan lägga ut i morgon?! :-)

Ha en toppenkväll och sov gott när ni ska?! *Titta kom o titta... John Blund - bra kille* ;-)

MWAH! (((kisses!)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0