Gudfadern

Hej! *vinkar*

I helgen har jag och min sambo varit hos min familj! Mysigt! :-)
Men nu är vi hemma igen och jag har hunnit gjort ett kort så här på kvällskvisten!

Jag och min sambo har en gemensam vän som har flyttat till Sthlm. Eftersom vi inte ses ofta tänkte jag skicka ett kort. Mottagaren älskar film och kan vääääldigt många citat (på gott och ont..*leeer'*). Vad passar då bättre än ett kort med ett klassiskt citat från Gudfadern? image69

Jag har använt en vit cardstock från Bazill. (ser lite gulaktig ut i skenet, men som vanligt är det spotlighten). Sedan är det mönsterpapper från Basic Grey - Scarlet´s Letter. Och "postcard" från Scrapbour. Bokstäverna är utstansade med QK. Gangstern och klackskon *me like* är stämplar från Stämpelgården. Har färglagt dom med akvareller. Har även stämplat en clearstamp i form av en klocka i högra nedre hörnet. O givetvis 3D lackat en hel del... ;-)

image70

Snart är det en ny vecka att hugga tag i så man bör väl kojsa snart! :-)

Ha det fina fisken och titta gärna in igen snart! :-D

KRaAAAAAM!



Kommentarer
Postat av: Pertan

Vad duktig du är på att måla stämpelmotiven, jag är värdelös på det, fast det hindrar mig inte jag fortsätter glatt måla :), Kortet är as coolt

2008-05-07 @ 10:06:48
URL: http://storastorasyster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0