Grattiskort!

Hej allihopa! *vinkar* :-)

Nu när bloggen verkar vara på banan igen tänkte jag lägga upp ett par nya kort.
Nu har jag äntligen lyckats använda min nya stämpel med "Partyrats". Den är ju för festlo!
Gjorde ett grattiskort till en kollega som fyllde år igår, tror hon blev glad! ;-)
(Tyvärr blir bilden lite mörk då jag tog kortet i ett dåligt sken... men men..)

Jag har målat med akvareller och lite torrchalk. Sedan har jag använt nya mönsterpapper från Basic grey, härliga va? :-) Har använt nya sörre brads också i pastellfärger, nice! :-)
Blommorna är från Prima.

image27

När jag ändå var på gång gjorde jag ett allmänt kort också. Jag gillar brunt och turkost i kombination så det fick bli dom färgerna. Även här ett nytt mönsterpapper från Basic Greys nya kollektion! Motivet är målat med akvareller och sedan har jag embossat två swirlar med kopparfärg.

image28

Idag fick jag ett paket från Stämpelgården med posten, hurra! :-D
Har genast stämplat upp! Får se om jag hinner färglägga ikväll, det är ju så skoj! :-)

Pyssla på där ute!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0