Etikett till vinflaskan

Hej allihopa! image41

Idag har jag varit till Brunkullan och shoppat! Tre nya stämplar från WSD blev det bland annat, hehe!
Dom hade fått in många nyheter och man är ju inte sen att frossa i dessa! image42Hehe!
En av stämplarna har jag invigt nu ikväll! Jag har sett att rätt många gör "etiketter" till vinflaskor.. vilket bra tips!
Så ikväll har jag pysslat ihop en sådan till en kollega som fyller 30 på fredag!

Färgerna blev dock lite skumma. Grund Bazillen är vinröd mot rosa hållet och blommorna är
mer gammelrosa än orange som dom ser ut här!

image46

Söt stämpel va?!

Nä, dags att stänga av datorn snart! ;-) Ha en fortsatt underbar kväll!
..Get back to your rock position..! image44

KraAAam! image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0