Babykort

HAaaLLuUuu..*kikar mig omkring*

Nu har jag pysslat ihop ett kort igen! Fick lite hastigt ikväll ett beställningskort! Kul! :-)
Det skulle vara till en nyfödd liten kille. Och inte för mycket "lulllull" och sockersött.
Jag har inga direkta babystämplar så det fick bli min nya stämpel från WSD.. den söta musen i thékoppen! :-)

Mönsterpapperet och tagen är från svenska Maja Design. Härliga papper! *me like* :-D
Motivet är målat med akvarell. Bokstäverna och stjärnorna utstansade med QK.
Som ni förmodligen ser så ligger kortet på tork med 3D lack.. ;-)

image47

Vi får hoppas att beställarna gillar kortet! ;-)

Ha det fint och sov gott! Imorgon är det äntligen FREDAG! Skönt! :-D
*dansar omkring* :-)

KramiLaMiSar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0