30-års kort!

Hej allihopa!

Hoppas ni har en skön och mysig helg!
Idag har jag och Anna pysslat! Ovanligt?¿ ;-)
Jag fick en beställning på ett 30-års kort igår och nu har jag fått till ett! :-)

Jag har använt min nya stämpel från High Hopes - Choppers Chilaxin´ ...festlig va? Den är målad med akvarell.
Mönsterpapper från Basic Grey! Härlig färg! Bokstäver, siffror, blad och stjärnor är utstansade med QK.
Bokstäverna är 3D lackade och stjärnorna sitter på 3D kuddar. Den gula bradsen är Nottinghill Velvet Brads.

Så här blev det:

image48

Nu är det nog dags för java snart.. och körslaget! :-D

Ha en fortsatt härlig helg! Kanske blir det ett nytt kort imorgon?! :-)

KraaaaAAaaaM!

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Hej,
vilka ljuvliga kort du skapar. Superfina.
//Susanne

2008-04-13 @ 10:33:20
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0