Hmm...

...det har varit otroligt klent med uppdateringar här! Skäms på mig!
Men det fina vädret har varit en bidragande orsak! ;-)
Pyssellusten infinner sig inte på samma sätt när det är 30 grader
varmt! ;-) Men man måste ju passa på att få lite sol och ljus på sig när
det är ca 10 månader vinter! ;-)
Hehe...

Men jag har iaf något alster att visa upp! Men hinner tyvärr inte fixa det ikväll
då jag inte har installerat photoshop på vår nya dator! Men det ska bli - förhoppningsvis
imorgon! :-)

Så håll ut kära besökare (ni som fortfarande ids kika in!)!! Det är på G! ;-)

Och ni som är i Östersund eller har vägarna förbi - hälsa på mig och Anna i butiken imorgon
mellan kl. 18-20! :-D

Ha en fortsatt skön dag/kväll i sommarvärmen!

Kram Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0