Mässa & Kort

Hej o god kväll allhopa!

Det har varit lite lugnt här på bloggen ett tag!
Det är för att jag, Lotta & Sara har varit och fixat i nya butiken mycket
sista tiden! Den blir superfin! :-)

Och i helgen var vi iväg på stämpel- och scrapmässan i Gävle!
Det var intensivt men superkul! Vi träffade så många trevliga
pysslare och arrangörer!

Jag gjorde ett litet kort innan jag åkte iväg som jag inte har hunnit lägga ut.
Det är ett kort till en karl som fyller 40 år! Han skulle utomlands med familjen
för att fira detta så jag spelade på det temat. Han har en egen städfirma
och den är en stor del av hans liv! Så på insidan skojade jag lite om det! ;-)

Så här blev resultatet:






[Det blänker tyvärr lite över dymoremsan]

Och här kommer ett par kort från mässan i Gävle!


[Uppackning av varor: Brunkullan Scrap & Card, har ni sett all fin punchinella?!]


[Andra mässdeltagare]

Det var allt för i kväll! Jag hoppas få lite pysseltid snart!
Det kliar i fingrarn! ;-)

Kram Carin

Kommentarer
Postat av: Pysslingen

Kortet blev SUPERBRA! Så fiffigt med lilla wettextrasan!



Kul att det gick bra på mässan :-)



Ha det så bra

2008-09-07 @ 21:17:39
Postat av: Pysselrutan

Ett klocktent kort till en städkille.

2008-09-08 @ 10:11:30
URL: http://pysselrutan.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha, vilken skön humor du har - jag bara ääälskar kortet och texten!! Jättefint! ♥

2008-09-08 @ 12:27:51
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: anna76

Underbart kort, Carin!! :-)

2008-09-09 @ 10:42:04
URL: http://annaskort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0