Min vän

Hej och god eftermiddag! :-)

Nu har jag gjort klart ett kort! Har även påbörjat ett par stycken till! Hehe! Det gäller att ha många bollar i luften!
;-) Man blir ju så ivrig när man har så många nya fina papper och stämplar! Allt på en gång! ;-)
Det här kortet ska en vän till mig få. Hon har haft några tuffa månader och kan behöva lite uppmuntran! :-)

image98
Och så en liten enkel insida:

image96

Och en liten baksida:

image97

Material: Motivstämpel från Whipper Snapper Design - Mouse heart on string.  Färglagd med akvareller. Brandgul Bazill som cardstock. Sedan en orange. Mönsterpapperet är från MME - Cousins Family Floral! Lysande kvalitét! (och dubbelsidigt!) Edgescrapat och chalkat. Flourishstämpel från Tuscan Rose - väldigt användbar! Embossade i koppar (syns lite dåligt här).  Blommor från Essential. Brads - Nottinghill Velvet Brads, härliga! Ramen runt musen har jag lyckats få till med en stans från Fiskars (som egenligen ska göra en ustansdad "spets"). "Min vän" är QK och alfabetet Chopsticks. Textstämpeln - Vänskap på insidan av kortet är från Berta Stamps. Embossad med koppar. Egdescrapad och chalkad. Även stämpeln på baksidan "Handgjort bara för dig" är från Berta Stamps. Fjärilen är från Tuscan Rose. Materialet finns att köpa hos Brunkullan Scrap & Card! Dom har fått in massor av NYHETER!!!

Bilderna blev lite mörka när dom fotades men någorlunda lik verkligheten iaf!

Det var allt för nu! Nu ska jag pyssla vidare med mina härliga papper från Maja Designs senaste kollektion!
Och stämplarna från Stempelglede inte att förglömma! ;-) OIE! 8)

Kramis!!

Kommentarer
Postat av: Anita Hagen

Ååå så mye flott du lager.
Flott å embosse teksstemplet "venner".

Takk for titten.

Klem Anita

2008-05-19 @ 15:59:46
URL: http://anitas-hobbyblogg.blogspot.com
Postat av: Pysselrutan

Din vän blir nog glad när kortet landat i brevlådan.
Jätte fint.

2008-05-19 @ 17:44:51
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0