Bidrag till min tävling!

Hej kära pysslare! (och andra?!)

Vill börja med att säga tusen TACK till er duktiga och kreativa pysslare som är med i min lilla tävling!
Jag blir verkligen glad över att se de färgglada och speXiga alster som ni har gjort!

I det här inlägget tänkte jag samla alla bidrag till tävlingen - för att göra det enklare både för mig och er att kunna ta del av. Jag lägger in namn/nickname under varje bidrag med en länk till upphovsmakaren så har ni chansen att surfa in på deras sidor och spana in fler inspirerande alster! Jag kommer att fylla på det här inlägget lite då och då med nya bidrag - ända fram till den 18 juli kl. 23.59 som är deadline.

Jag ser fram emot fler sPraLLiga bidrag! Tveka inte på att delta! Det blir roliga pysselvinster!  *yeah*



AmosPersson



SnufsanGirl



Monkan (ingen blogg, ännu!) ;-)




Jojjo



Jen





(insida, dessa två är ett uppslag)

Anna E (ingen blogg, ännu!) ;-)



Tesa



Muffin






(insida)

Camilla

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh, WOW vilka fina kort!!

Jag ska allt försöka knåpa ihop något jag med ;)



Ha en trevlig helg, du solstråle där!

KJAAAM

2008-07-11 @ 12:12:26
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0