...Det blir lite...

... klent med uppdateringar så här i tomtetider!
Shame on me!  Nå ja, jag hoppas ni trogna besökare har lite
överseende?!

Här i Östersund är det riktigt tomteväder ute i alla fall! Mysigt värre!
Julkänslan börjar infinna sig på allvar! Julklapparna börjar bli färdiga
också, skönt! Det är jätteroligt att köpa klappar men det tar musten
ur en att brottas på stan, hehe!

Nu vill i alla fall jag börja koppla av och dricka glögg/kaffe, äta
hembakta kakor och skaka på klapparna.. (jag gör det fortfarande..
) Hehe...

Appropå julklappar..! Ni har väl sett att vi erbjuder hela 30%
på i princip hela vårt sortiment?! Så det är bara att visa era
nära och kära vart julklapparna ska handlas! ;-)
Dessutom bekvämt via nätet och slippa trängsel på stan!
Hurra! :-P


[Brunkullan Scrap & Card AB]

Nä, nu ska jag altra några tändsticksaskar till! Kanske blir dom
publicerade snart..?! Något pyssel må jag ju lyckas visa iaf?!

Ha en fortsatt mysig 3:e advent!

Kram Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0