Bättre att...

... tända ett ljus än att förbanna mörkret!
(Eller var det: Tänd ett ljus i det förbannade mörkret?¿

Det har tyvärr inte blivit så jättemycket kortpyssel i veckan!
Men ikväll har jag i alla fall pimpat en tändsticksask!

Och jag har för första (!) gången testat MCP-tekniken i kombination
med promarker! Det är både roligt och lättsamt! Jag sålde av rätt många
av mina promarkers för ett tag sedan! (Använder mest akvarell) Men insåg
sen att det var ju dumt.. dom är både bra, lättsamma och perfekt
till diverse figurer! Framförallt när man kompletterar med MCP så
man får lite mer skuggning!



Mänsterpapper från Webster Pages, "God Jul" stämpel från
Doodle Factory, Blomma från Prima, Brad från AC,
"Stjärnor" i bakgrunden är stämplar från Stempelglede - Ornate
Colletion! Perfekt till jul! Och Tomten är ju såklart DrNina design -
underbar!!!

Ny favoritfärg i promarkerträsket är Warm Grey 3!
OOiiEE!

Nä, snart dags att kojsa! John Blund är ju en bra kille!


Ha en fortsatt mysig kväll/dag!

KrAAAm Carin

PS: Ni har väl inte missat vårt erbjudande?!


Kommentarer
Postat av: Muffin

Hej sötis! Tack för dina goa ord - jag blir så glad! Vilken fin tändsticksask, mysiga färger och Ninas surnisse är ju störtskön. Jag satte mig och pysslade en stund och genast släpper stressen lite. Mera pyssel åt folket!

KRAM!

2008-12-02 @ 22:10:05
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Zarah

Sjuuuuuuukt sött!! :D

2008-12-02 @ 23:26:57
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Evelina

Awww så söt tändsticksasken blev!! Och du, ny vecka nytt erbjudande! :P

2008-12-07 @ 13:09:40
URL: http://wih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0