Söndagspyssel!

Hej & God kväll! image62

Idag har det inte varit så fint väder så det har lämpat sig fint för pyssel istället! ;-)
Jag har bland annat fått ihop ännu ett grattiskort! Mottagaren gillar poker så papperet från Creative Imaginations passade ju perfekt! "Telegrama" är från ett ark  - "Postcards collection" (Calambour, Scrapbour).
Velvet brads, blommor från RePrint, blad och text utstansade med QK. "Spelkortet" som G:et sitter på har jag målat själv. Den festliga stämpeln är som jag nämnt tidigare från High Hopes - Choppers Chilaxin'.

Det var allt för nu! Förhoppningsvis kommer det något nytt imorgon! ;-)
Mot kaffebryggaren ---------------->

image63

Kommentarer
Postat av: PysselLotta

Men så roligt att få kika på dina alster - ÄNTLIGEN *smile* - du gör fantastiskt fina kort! Gillar dem allihopa och jag måste säga att färgläggningen av motiven är kanon och gillar hur du dekorerar och lägger upp korten!
Kram Lotta

2008-04-22 @ 11:35:10
URL: http://pyssellotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0