Sommar sommar sommar...!

Hej hOpP!
Vilket härligt väder det är idag! Känns nästan som sommar! image64
En granne har grillat idag.. håh, så gott det luktar!!! Jag vill också grilla! Men det får nog vänta till helgen!
Hoppas solen håller i sig! *sOLdAnS..uGh UgH* ;-)
Appropå sommar så har jag plitat ihop ett sommarkort! (Redan?!).. Tja, varför inte?¿ image65
Jag har använt en ljusblå cardstock. Mönsterpapper från WeR Memory Keepers. Vilka toppenpapper!
Just det här arket som jag har använt är indelade i fyra delar med olika mönster. Dessutom är det dubbelsidigt!
Finns hos: www.brunkullan.se

Jag fick äntligen en anledning att använda jordgubbarna från Magnolia. Visst ser dom smaskiga ut?! :-)
Både båten och jordgubbarna är färglagda med akvareller. "Sommar hälsningar"  är embossad med koppar. Även den stämpeln från Magnolia. Bilden är tyvärr lite mörk.

image67

Nu är det bara att fortsätta pyssla! ;-)

Ha det toppen så länge!

KraAAaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0