Nu är det dags! :-P

Hej allihopa!

Idag är det äntligen fredag! Skönt med helg! :-)

Jag pysslade faktiskt klart ett kort igår men det hann inte torka (3D lacken). Men nu ska jag ladda upp det!
Lite annorlunda kort för att vara mig.. iaf med motivstämplarna.. :-)

image57

Jag köpte en ask med 7 olika clearstamps med klockor i onsdags hos Brunkullan. Jag provade att göra ett kort enbart med dom som motiv som ni ser.. :-) Annars är det fint att ha det som en detalj framöver! :-)
Jag köpte även alldeles nyhemkomna mönsterpapper från We R Memory Keepers och Pinkpaislee. Härliga papper!! :-D
Hålen runt klockan har jag stansat ut med öljettången.

Nä, dags att pyssla mer! Har ju hela helgen på mig?¿ ;-)

Titta gärna in senare! ;-)

Kram!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0