Pippi Love

Hej hopp från Åreskutans topp?! Ehh..

Ikväll var jag pysselsugen (som vanligt) och eftersom vi kom hem
i ganska bra tid idag så hann jag faktiskt göra ett kort!
När jag ändå var på gång så tänkte jag delta i Scraphusets
skisstävling för januari-09.

Så här ser skissen ut:



Och så här blev mitt bidrag:


(färgerna är lite knalligare i verkligheten)

Oväntat nog har jag ingen stämpel på kortet! Men pippisarna är ju så
söta så det behövs ju inte!

Ha en fortsatt fin kväll alla pysslare!

Kram Carin

Kommentarer
Postat av: Tettiz

Åh, så fint!! Jag gjorde verkligen rätt som har förärat dig en award i min blogg - kika in vid tillfälle för att hämta den! ;D



kram

2009-01-16 @ 20:12:21
URL: http://tettiz.blogspot.com
Postat av: Jojjo

Så mycket fint du har gjort! Såg att du har den allra största retroblom-punchen, hur stor är den ca. ?

2009-01-17 @ 07:59:01
URL: http://jojjos-kortmakeri.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0