Award från Tettiz!

Härliga superpysslaren Tettiz har gett mig en award!
Tack för dina fina ord! Jag blir så stolt och glad!



Så här säger reglerna:

- De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
- Länka till den bloggen du fick den ifrån.
- Ge den vidare till så många andra bloggare du vill & länka till deras sidor.
- Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Det finns så många duktiga pysslare ute i Sverige och världen
som har sådana fina bloggar med alla sina otroliga alster...!
Men den här gången vill jag ge awarden till följande personer:

Ewonne - för sina underbara kort och layouter med detaljrikedom!

SaSSa - för sina übersnygga och välarbetade kort & layouter! Har ni inte
besökt henne, så gör det!

Camilla - för sina otroligt vackra och detaljrika kort och suveräna
färgläggning! Dom är helt underbara! Titta in direkt och låt er inspireras! 

Cecilie - OTROLIGA layouter och altrade saker! 
Surfa in där och låt dig hänföras! Jag blir iaf alltid lika glad, inspirerad, 
häpen och glad! 

Nu ska jag PYSSLA, hoppas jag hinner återkomma med något
alster idag! Men lite har jag redan förberett så det bör inte
vara omöjlig! ;-)

Ha en fortsatt skön söndag! 

Kram Carin


 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tuuusen takk Carin!! Gratulerer med award, og kjempehyggelig at du ville gi en til meg!!:) Nå ble jeg veldig glad:OD

Så fin header du har fått også:)

Ha en finfin søndag!

Klem, Camilla.

2009-01-18 @ 12:25:07
URL: http://cstoen.blogspot.com
Postat av: Ewonne

Stooooort tack för ditt pris ♥♥♥



Måste få säga i retur att jag tokgillar dina kort!!!

Kram!

2009-01-21 @ 18:53:32
URL: http://ewonnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0