Smalband?

God kväll på er! :-)
Ikväll tror jag att vi har smalband istället för bredband hemma!
Höll nästan på att ge upp men nu kom jag äntligen in! :-)

Har ju ett kort att bjuda er på! ;-)

"Njut livet en stund i taget" - så sant, så sant! :-)



De tre blommorna till vänster är pimpade med glimmermist men
det syns lite klent på det här fotot.. glimmar mycket mer i
verkligheten! ;-)

Har gjort lite fler saker men dom kan jag inte visa än....;-)

Sedan har jag blivit utmanad av ingen mindre än
Katarina "Amospersson"..! Hon har en rolig blogg så kika in där!
Den började med pyssel men har numera mest inslag av recept,
djurskådning och andra roliga vardagliga iaktagelser! ;-)

Åter till utmaningen:

1. Gå in i dina bilder
2. Gå till sjätte mappen
3.Välj den sjätte bilden
4.Visa bilden på bloggen,och skriv något om den
5.Invitera sex nya att vara med på utmaningen
6.Länka till dom och låt dom veta att dom är utmanade.

Här kommer min bild:



Det är jag och min goa syster på höstpromenad! :-)
*vinkar till syster yster*

Jag utmanar alla er som är in här och kikar! Kom igen nu!!! ;-)

Nä, dags att packa väskan! Imorgon efter jobbet åker vi till mina föräldrar och
får en mysig helg! Även syrran och hennes sambo kommer, hurra vad
skoj! :-)

Ha det fint alla bloggande pysslingar!

KrAAAm Carin

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej hej, kan du inte berätta när det där skulle vara på jamtli, med pyssel? / Grannen

2009-02-13 @ 18:27:15
Postat av: Jessica

PS... ta och fixa facebook, förresten :)

2009-02-13 @ 18:27:34
Postat av: NetteR

Vilka fina kort du gör och så himla duktig på färgläggning! Vad färglägger du med?

2009-02-15 @ 01:35:52
URL: http://netter.bloggagratis.se
Postat av: Muffin

Supermysigt kort och jättefint foto på er systrar!

kram

2009-02-15 @ 20:53:13
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Tettiz

Du rockar - så härliga kort du gör, så underbara färger. Åh, vad jag gillar dem!!!



kraaaaaaam

2009-02-15 @ 21:25:08
URL: http://tettiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0