Helg!

Eyyy!

Jag har tyvärr inget kort att visa än! Men jag ska försöka få ihop
ett till Tettiz skisstävling på Brunkullan Scrap & Card´s forum!
Den pågår till söndag så det bör jag hinna?! Förmodligen blir det
fler kort än så i helgen!? Hehe!

För övrigt har jag sett idol ikväll! Gillar det! Kanske för att man själv
önskar man hade blivit rockstjärna?! Eh... eller inte!
Nå ja.. det är rolig underhållning! Men kan någon svara mig hur
Johan Palm kan vara kvar?! Han är ju inte ens i målbrottet ännu?!
Eller möjligen mitt uppi! Vem vet hur han kommer att sjunga om några år?!
Inte för att det låter som sång nu heller..snarare ett kraxande?! ... Jaja.. t
ur att smaken är som den berömda baken.. hehehe!

O alltid retar man någon, det är väl ett av livets vilkor?! ;-)

Mot nya pysselmål!!!

Kram Carin

Kommentarer
Postat av: Tesa

Håller med, vad gör Johan kvar. Min sambo tycker han är bäst, det säger väl lite om baken ;o)

2008-11-08 @ 00:36:48
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0