Svart/Vitt

Morsning korsning!

Idag har jag varit till Brunkullan Scrap & Card och shoppat igen! ;-)
Det blev lite smått och gott och så blev det ett nytt teckensnitt till squeezetången! Coolt va?
Det heter chopsticks! Skynda och fynda!!! :-)

image83

Det blev även några nya stämplar från Tuscanrose! Gillar dom skarpt! :-)
Så nu har jag knåpat ihop ett svart/vitt kort! Rutmönstret har jag tämplat fyra gånger för att täcka nästan hela cardstocken.

image84

Stämplar: Fjäril, Parismotivet, rutmönstret och texten "Free as a butterfly" är från TuscanRose.
Blommor: RePrint.

Fjärilen högst upp till höger har jag stämplat en gång direkt på underlaget. Den andra har jag gjort på ett separat papper och embossat i svart, klippt ut och satt den ovanpå. Blir en fin 3D effekt då! :-)
Texten är också embossad i svart.

Allt material är köpt hos Brunkullan Scrap & Card!
Nu ska jag pyssla vidare! Ha det toppen! :-)

KRAAAAmiLamisaR!


Kommentarer
Postat av: Inger Marie

Likte utrolig godt det kortet du har laget her.
Baggrunnen var så stilig. Er det stemplet eller er det et papir som er sånn??

Klem


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0