.::ButterFly::.

Hej och godkväll allihopa!

Nu är jag klar med ett alster! Tyvärr han det mörkna ute så fotot är som vanligt taget i spotlightssken, vilket gör att färgerna blir lite missvisande. Men jag ville lägga ut det ikväll ändå! Får se om jag tar om kortet imorgon! :-)

Jag köpte en härlig stämpel från Alphastamps idag hos Brunkullan! När jag skurit ut den i en oval fick jag en känsla av det gamla klassiska kamésmycket! (Hur jag nu kom att tänka på det?! Hehe, man vet aldrig vart inspirationen kommer ifrån!) Därför gjorde jag stämpeln som ett halsband! Jag har använt två mönsterpapper (ett har jag använt båda sidorna av - runt damen i fråga). Det är Basic Grey och Déja Views. Vanlig bazill cardstock.

Vet tyvärr inte märket på övriga butterflystämplar men dom finns hos Brunkullan iaf! ;-)
Gillar stämplarna skarpt! :-) Jag har embossat dom med kopparpulver. Ena texten syns inte så väl fotograferat men dock i verkligheten - If I could fly like a butterfly -

Har använt superfina brads från BoBunny!

image79

Det var allt för ikväll! :-) Får se om jag får till något imorgon?! :-)

Ha en mysig kväll! *vinkar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0