~~*Bröllopskort*~~

Hej och godkväll allihopa! :-)

Nu är jag klar med bröllopskortet! Jag har använt en grön bazillbling som cardstock. Sedan är det en beige bazill på det. Har sedan använt det jättefina mönsterpapperet från svenska Maja Design - Lycka, från kollektionen Du & Jag. (edgescrapad och chalkad).  Passar ju perfekt till bröllop! Ramen med namnen är också från MD - klippark.
Brudparsstämpeln är från Hänglar & Stänglar! (tack för lånet Sara!) Den är färglagd med akvareller och lite chalk. Även några detaljer med 3D lack. Brads från BoBunny! Blommor från Essential. Bladen är utstansade med QK i samma gröna bazillbling som grunden. Sedan ett band som ser ut som en guldkedja.

(som vanligt är färgerna lite skrikigare än i verkligheten. Undra o jag måste köpa en scanner?!)

image80

Gjorde även en liten insida då det är svårt att skriva på grönt! ;-)

image81

Hjärtat är från MD - klipparket.

Och så gjorde jag en liten enkel signatur på baksidan. Texten syns lite dåligt på fotografiet men det står: Handgjort bara för dig! Stämpeln är från Berta stamps. Swirlen är från Magnolia.

image82

Vi får hoppas beställaren blir nöjd! (Och brudparet?!)
Det var allt för ikväll!
Tack för titten! Kom gärna tillbaka! ;-)

Kram!

Kommentarer
Postat av: mara

Superfint bröllopskort! Jag ska också göra ett så det är bra med lite uppslag!!

2008-05-05 @ 22:27:17
URL: http://marashobby.blogg.se
Postat av: Martina

Jättefint kort!!

2008-05-06 @ 14:12:23
URL: http://martans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0