Blogg-makeover!

Hej hallå!

Idag har jag inte hunnit pyssla något kort! Dumt! Men dock håller jag på och fixar o trixar med bloggens utseende. Det är ju lite trist med ett standard utseende så jag har pysslat ihop en egen header nu och lyckats koda in den.. :-) Alltid något! ;-) Imorgon ska jag ge mig på att få till en ny bakgrund mm! Hehe... Tur jag har hela helgen på mig?! ;-)
Men det kliar i kortfingrarna också! Har två beställningskort att fixa i helgen! Ska bara köpa lite fler stämplar på lördag... oväntat???? ;-)

Ha det fint och kika snart in igen! Då kanske det finns ett nytt kort att spana in?! ;-)

Sov gott!

Kram Carin

Kommentarer
Postat av: Ivar

Snygg header! :D

2008-05-27 @ 20:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0