Några kort

Som jag skrev i mitt första inläggså tänkte jag ladda upp några kort jag gjort själv. Det är ju roligt att se hur man utvecklas allt eftersom... :-)

Jag har målat stämpelmotiven med främst promarkers, men även använt akvarell i vissa fall. Bazill är grundpapperet och sedan är det olika mönsterpapper av diverse märken. Brads, blommor, chalks är också använda... och vissa av texterna/detaljerna är utstansade med QuicKutztången.. :-) Vissa texter/motiv har jag embossat.. det ger en fin effekt! Glitterlim och 3D lack är något jag också gillar att använda som ni märker.. ;-) Tyvärr är bilderna kanske inte av bästa kvalitet då jag försökt fota dem under en lampa.. får jobba på det! ;-)

image1

image2

image3

image5

image6

image7

image8

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0