BloggrOOkie :)

...*StaAAaaaaaAAagedivaaaaaaaaAAar in i bloggen och ristar ett litet minnesmärke*... ;-)

Hej! :-)

Jag har precis startat den här bloggen och känner mig lite ringrostig! Hehe!
Men det ska nog ge sig! Jag tänkte att jag skulle börja tanka upp lite egenhändigt gjorda kort här!

Jag började göra egna kort för några år sedan men kom sedan av mig. Nu har jag återupptagit det gamla intresset med ny glöd! Och i större utsträckning! Det är som om en helt ny värld har öppnat sig?!
Det finns så otroligt mycket material för att tillverka egna kort! Oj oj oj, man blir lätt smått beroende! ;-)
Men gör man inget värre än köper pysselmaterial så må det ju vara hänt! ;-)

Till stor del beror återupptagandet av mitt nygamla intresse på att jag mötte tjejerna på www.brunkullan.se
Där blev jag presenterad för mycket nya roliga tekniker och material!
Stämplarna från t ex Magnolia och Whipper Snapper Design är ju så söta och roliga! Och för att inte tala om alla härliga mönsterpapper, blommor och brads! Och vad gjorde man innan man skaffade QuicKutztången?!

Jag kommer inom kort lägga upp lite kort jag gjort hittills och sedan får jag uppdatera eftersom! :-)

Hoppas jag kan inspirera några personer som andra bloggare har inspirerat mig! :-)

C U! :-)


Kommentarer
Postat av: Kollegan på jobbet

Tack! hon blev jätteglad för kortet.....

2008-04-04 @ 17:18:52
URL: http://sprallokort.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0