Student 2008!

Hej!

Hoppas ni har det fint i sommarvärmen! Verkligen härligt ute! :-)
Ikväll har jag ätit första omgången med jordgubbar från Sverige! Supermumsiga! :-D

Jag har iaf lyckats knåpa ihop ett beställningskort! Så här får ni lite sista minuten studentinspiration!
Det är till en tjej som ska åka till Japan efter studenten! Så det skulle vara ett lite alternativt studentkort som kontrast till de traditionella. Och vad passar då bättre än nya favoriterna - mönsterpapper från Rouge De Garance! :-D

Tegelväggen och Grafitti Grattis är från Magnolia. Rocktjejen är från Stamping Bella - All punked up and nowhere to go! Hehe! Ninguines från BamPop! "student" och "2008" är från ett dies cut ark -jättepraktiskt! Studentmössan har jag klippt ut från en studenttjej från Magnolia.

image120
(Kortet är lite ljusare än på bild, det var lite konstigt sken i morse när jag fotade)

Liten insida:

image121
(då kan dom skriva något på biljetten ang Japan-resan)

Och en baksida, en liknande som jag gjort förut:

image122
(Fjärilarna är från Tuscan Rose och är embossade)

Det var allt för ikväll! Ha det fint! Kika gärna in igen snart! ;-)
Har ett nytt beställningskort på G! :-D

Kram! /Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0