OooOiiiIiiiEeeEEE...!!! *glädjetjut!*

Heeeeeejje!! :-)

Vet ni vad?! Igår när jag kom hem från jobbet och kikade i brevlådan så hittade jag ett paket!  :-O
Och inte från vem som helst! Utan från Dr Nina!!! Jag var ju en av vinnarna i hennes tävling för ett tag sedan och nu droppade priset in! Och vilket pris sen?!

Jag lyckades i min iver att ta kort på allt det festliga!!
Titt:





Och grattiskortet hon hade skickat med är underbart läckert!!! Hur kommer hon på allt?! :-D
TUSEN TACK NINA!!! Jag ska försöka skapa något häftigt av allt det sPraLLiga jag fick!!!

Idag har jag även varit och shoppat hos Brunkullan! Hittade en massa festliga saker!!
Bland annat Tim Holtz Grungeboards! Både swirls, elements och alfabet!!!
Ska testa och göra något coolt av dom! :-)

NÄ, dags att fixa med en affisch! Men hoppas jag har något kort att lägga ut imorgon?!

Ha det toppen, sov gott när ni ska!
Titta in snart igen!

Kram Carin

Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Grattis grattis till vinsten hos Dr.Nina.

Väntar med spänning på vad det kan bli.

2008-06-11 @ 21:46:57
URL: http://pysselrutan.blogg.se/
Postat av: Nina

Så roligt att du blev glad, sötnos!! Här är en till som väntar med spänning på vad för nå't spralligt du kan hitta på med de galna grejerna ;)



KRAAAM!



/N

2008-06-12 @ 00:45:41
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Anonym

Grattis till vinsten! :)

Superfina saker du fick.

2008-06-15 @ 11:18:29
URL: http://katttapysslar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0