Grattiskort!

Hej i värmen! *pust* :-D

Håh, vilket väder det är?! Oj oj oj! Idag har jag varit ledig! Verkligen skönt!
Fullt med studenter på stan, somrigt värre! :-)

Har knåpat ihop ett beställningskort trots solsting.. hehe! Det är en av mina bästa vänners syster som fyller år.
Hon gillar natur, musik och grönt! Bland annat! ;-) Tyvärr blev fotografierna lite på sniskan. men men! ;-)
Så här blev resultatet:

(Framsida)
image123

(Insida)
image124
(Bilden till vänster är ett kurvert för att stoppa i pengar, vilket dom skulle ge bort)

Visst är jordgubbarna härliga!
image126

(liten baksida)
image125

Både flickan som relaxar, "hitta hem skylten", blommorna, jordgubbarna i choklad och korgen är stämplar från Magnolia. Bladen är från Stempelglede. Allt är färglagt med akvareller. Gräset, noterna och bokstäverna är utstansade med QK-tången. De flesta mönsterpapperna är från härliga Maja Design! :-)

Det var allt för ikväll! Nu ska jag snart hugga tag i ett nytt beställningskort - bröllopskort! :-)

Kram Carin

Kommentarer
Postat av: Anna Elmgren

Hej Carin

Jätte jätte fint kort. Jag blir glad i hela kroppen, så somrigt och fint.

Ha en trevlig kväll

Kram Anna

2008-06-06 @ 20:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0