Friendship!

Eyyyy!

Här kommer äntligen ett kort! Har precis knåpat färdigt det!
Jag har fått använda mina nya groungeboard från Tim Holtz! Supercoola och användbara! :-)
Jag har "målat" S:et och pilen med distress ink från Tim Holtz - walnut stain, sedan har jag gnusat ut det lite.
Det blir en lite sliten och gammal look.

Sedan har jag fått använda två av de coola clearstampsen jag fick av Nina häromdagen! Fågeln (målad med akvarell) och Friendshiptexten! Jättespexiga stämplar! Precis min smak! :-)

Mönsterpapperet som ser krackelerat ut är från Kimberly Poloson. GILLAS! :-)
Det är dubbelsidigt dessutom! Nyhet hos Brunkullan liksom groungeboarden från Tim Holtz! Skynda och fynda! ;-)

Så här blev iaf resultatet! :-)





Det var allt för ikväll!
Men snart är det helg = mer pyssel åt folket!!! :-D

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Ett läckert kort, med tuffa detaljer.

2008-06-12 @ 22:38:15
URL: http://pysselrutan.blogg.se/
Postat av: Nina

ÅÅÅ så LÄCKERT!! Ja visst är clearstampsfåglarna lite halvfula men ganska roliga? ;)



2008-06-13 @ 23:12:12
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0